loading...

سلامتی، زندگی شاد، با لایف ایندکسین

بازدید : 81

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات خود به سراغ درمان های سنتی می روید، مطمئنا در رابطه با سیاه دانه نکات بسیار زیادی را شنیده اید.

در واقع سیاه دانه در بدن خاصیت آنتی اکسیدانی از خود نشان می دهند و به دلیل خواص بسیار خاصی که از خود به جای گذاشته همواره به عنوان یکی از بهترین روش های درمانی گیاهی و حتی جایگزینی مناسب برای درمان های دارویی شناخته شده است.

اما نکته اینجاست که برای استفاده مداوم از این گیاه حتما باید با پزشک مورد نظر خود مشورت کنید. با توجه به توضیحاتی که در رابطه با سیاه دانه خدمت شما ارائه شد مطمئنا بسیاری از افراد علاقمندند نسبت به خواص سیاه دانه اطلاعات بیشتری بدست آورند. از همین رو در این مقاله به بررسی این مسئله میپردازیم.

همانطور که میدانید آنتی اکسیدان ها این توانایی را دارند که رادیکال های آزاد و مضر موجود در بدن را خنثی کرده و از بروز آسیب های اکسیداتیو بر روی سلول ها جلوگیری نماید.

با توجه به مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته، آنتی اکسیدان ها بر روی سلامتی افراد و حتی جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنند.

هر چند چربی برای بدن مضر است اما همه میدانیم که بدن برای انجام برخی از فعالیت های حیاتی خود به چربی ها نیاز دارد و از آنجایی کلسترول خون در این دسته قرار میگیرد باید بسیار با احتیاط در این راستا عمل کنید.

در واقع هر چقدر کلسترول موجود در خون بالا برود، به همان نسبت احتمال ابتلا به بیماری های قلبی در افراد افزایش پیدا می‌کند.

همانطور که گفته شد، سیاه دانه یک منبع غنی از آنتی اکسیدان است که میتواند تاثیرات منفی که از رادیکال های آزاد بر روی بدن می گذارند جلوگیری کند و حتی افراد را از ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان در امان بدارد.

تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده این گفته را تائید می کند و عامل این اتفاق را جزء فعال آن به نام تیموکینون می‌دانند.

  • تنظیم قند خون

یکی از شایع ترین و خطرناک ترین بیماری هایی که از کودک تا پیری گریبانگیر افراد می شود، قند خون بالاست. که از جمله علائم آن میتوان به افزایش تشنگی، کاهش وزن بدون کنترل، خستگی و اختلال تمرکز اشاره کرد.

اگر نتوانید قند خون بدنتان را کنترل کنید، مطمئنا در دراز مدت با عواقب بسیار دردناک و جبران ناپذیری همانند آسیب های عصبی و اختلال در بینایی و تاخیر در بهبود زخم ها مواجهه خواهید شد.

اما خوشبختانه آن دسته از افرادی که از سیاه دانه استفاده کرده اند، همواره بیان می کنند که این گیاه تا حدود زیادی قند خون آنها را به ثبات رسانده و از آنها در برابر بروز عوارض جانبی قند خون محافظت کرده است.

رویا شنبه 21 دی 1398 زمان : 18:10 نظرات (0)
بازدید : 64

برای بهره بردن از تکنولوژی های بروز و غیر تهاجمی برای تغییر شکل بدن و صورت در لایه های زیرین پوست به دستگاه های رادیو فرکانسی باید رجوع کرد. لاغری موضعی با کمک دستگاه RF از بهترین روش های به کار برده شده در سراسر جهان است. توسط امواج رادیویی ایجاد شده از طریق این دستگاه چربی ها در قسمت مورد نظر شکسته می شوند و علاوه بر آن برای از بین بردن سلولیت ها نیز روشی بسیار موثر بر شمرده می شود. امواج رادیو فرکانسی ایجاد شده بر لایه های عمیق پوست اثر به سزایی گذاشته و بر لایه های سطحی تاثیر خاصی ایجاد نمی کنند. با کمک این دستگاه لاغری موضعی در نواحی شکم، پهلو، باسن، سینه مردان، قوزک، زانوها، ساق پا و لگن ایجاد می شود و همینطور گزینه ای بسیار مناسب برای لاغری موضعی در صورت و گردن به شمار می آید. با استفاده از این دستگاه شادابی و جوانسازی برای پوست امکان پذیر می شود، که کلاژن سازی، کاهش پف اطراف چشم، سیاهی و چین و چروک های اطراف چشم و چروک هایی سطحی مثل خط خنده نیز درمان خواهند شد. دستگاه RF علاوه بر لاغری موضعی قادر به ایجاد گرمایش و کشش پوست جهت از بین بردن سلولیت و تقویت جریان خون نیز می باشد. از این طریق می توان برای افرادی که از افتادگی غبغب و گونه  رضایت ندارند، استفاده کرد. این روش برای خانم های باردار و افرادی که قطعه فلزی مثل پلاتین در بدن دارند، مناسب نیست. لاغری موضعی با روش RF بدون عوارض جانبی  پیکر تراشی با آر آف برای بدن می باشد فقط در حین انجام قرمزی و التهاب را به همراه دارد که پس از آن از بین می رود. مدت زمان لازم برای انجام این روش بسته به نیاز بین 15 الی 60 دقیقه متغیر است.

 

انرژی فرکانس رادیویی نفوذ لایه های پوست به صورت انتخابی حرارت بافت پوست که در آن الیاف کلاژن تعبیه شده. گرمایش محلی باعث انقباض فوری از الیاف کلاژن, و سلول های چربی تخلیه و سپس کوچک, در حالی که آن همه سلول های فیبروبلاست مهم (بخشی از بافت همبند ما) تحریک به تولید کلاژن جدید و الیاف الاستیک. اثر این سخت تر است, صاف, جوان به دنبال پوست با یک آسانسور قابل مشاهده. سلول های چربی کاهش می یابد و سلولیت سمج به نظر می رسد بسیار کمتر قابل توجه.


چه در طول درمان انتظار می رود ؟

درمان خود را شگفت آور است آرامش بخش. هر منطقه در بدن شما برای 20-30 دقیقه درمان می شود. همه که مورد نیاز است برای نشان دادن درمانگر خود را در مناطق مشکل شما و دروغ پشت در بستر درمان و صبر کنید برای سحر و جادو برای شروع. این تکنیک بسیار آرامش بخش است که در واقع آسان به سقوط سریع خواب-همیشه نشانه ای از درمان خوب است.


چه زمانی می توانم انتظار برای دیدن نتایج?

اکثر بیماران قادر خواهد بود به متوجه نتیجه فوری در تنگی پوست خود را, اما نتایج همچنان به ظهور در روز پس از درمان بیش از حد. پوست قابل ملاحظه ای نرم و صاف است و عضلات نیز بیشتر دیده می شود. به طور معمول, جلسات متعدد مورد نیاز, به طور کلی 1 در هفته تا زمانی که شما در مورد 4-8 درمان در مجموع, این بستگی به نتایج شما می خواهید و مشاوره پزشک زیبایی خود را.


آیا عوارض جانبی وجود دارد?

 

به طور معمول هیچ عوارض جانبی از درمان وجود دارد, اما برخی از مردم ممکن است منطقه درمان درمان کمی قرمز ارسال شده است اما این معمولا پس از برطرف 30 دقیقه درمان پس از.

رویا شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:40 نظرات (0)
بازدید : 131

مولتی ویتامین مینرال چیست؟ این مولتی ویتامین از چه موادی تشکیل شده است؟ مزایا و ممنوعیت مصرف آن کدام است؟ در چه مواردی می‌توان آنرا استفاده کرد؟ موارد منع آن کدامند؟ برای دریافت پاسخ هر یک از این سوال ها به صورت مجزا و کامل توضیحات کاملی ارائه شده است.

 

مولتی ویتامین ها در واقع مکمل های دارویی هستند و برای افرادی که کمبود ویتامین و مواد معدنی دارند و یا دچار سوء تغذیه هستند، توصیه میشود.

مولتی ویتامین ها به اشکال مختلفی مثل قرص، کپسول، قرص های جویدنی، پودر و مایعات در دسترس هستند. برخی از این داروهای مکمل علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی، حاوی مواد دیگر مثل گیاهان، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب نیز هستند.

 

ممنوعیت های مصرفی مولتی ویتامین مینرال

  1. اگر مشکلات کلیوی دارید و تحت درمان هستید و از دارو استفاده میکنید، از مصرف این مولتی ویتامین خودداری کنید.
  2. در صورت داشتن حساسیت و آلرژی به یکی از ترکیبات موجود در مولتی ویتامین مینرال از مصرف این مولتی ویتامین پرهیز کنید.
  3. اگر بیمار هستید و دارو مصرف میکند و داروهای شما حاوی ترکیباتی مثل منیزیم، آلوپورینول،کینیدین، تتراسیکلینها، ، دیگوکسین، آهن، فلوروکینولونها، ایزونیازید و فنوتیازینها است؛ از مصرف این مکمل دارویی خودداری کنید.
  4. کسانی که به اندازه کافی در بدنشان ویتامین A و D وجود دارد و در حال دریافت و مصرف داروهای دیگر مثل ویتامین A و D هستند، مولتی ویتامین مینرال را مصرف نکنند.
  5. از این مکمل دارویی همراه با داروهایی که برای درمان آکنه مورد استفاده افراد قرار میگیرد، استفاده نشود.
  6. اگر قصد استفاده از این مکمل دارویی دارید و به بادام زمینی، تخم مرغ و سویا حساسیت دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  7. اگر بیماری دیابت دارید، به دلیل استفاده از جینسینگ ادر این مکمل دارویی ممکن است دچار نوسانات قندی شوید بنابراین از قرص مولتی ویتامین مینرال استفاده نکنید.

کودکان و نوجوانان

مصرف انواع مکمل ها و ویتامین ها به خصوص مولتی مینرال به کودکان و نوجوانان توصیه میشود زیرا در این سنین که سن رشد محسوب میشود فرد نیاز بیشتری به این گونه مواد و املاح دارد.

وجود این گونه ویتامین ها باعث رشد بهتر فیزیکی و ذهنی شخص میشود و به علاوه از بروز برخی عفونت ها که ممکن است در این سنین رخ دهد، جلوگیری میکند.

 

مهم ترین منبع ویتامین D نور خورشید شناخته شده است. علاوه بر نور خورشید این ویتامین در مواد غذایی مثل لبنیات، حبوبات، ماهی، روغن ماهی، قارچ، پرتقال و خاویار وجود دارد.

ولی باید این نکته را نیز در نظر داشت که مصرف بیش از حد ویتامین D  عوارضی را به همراه دارد که یکی از این عوارض این است که ویتامین D اضافی در کبد رسوب میکند و مشکلات دیگری را برای فرد به وجود می‌آورد.

علاوه بر این به سالمندان مصرف کننده ویتامین D توصیه میشود که از ویتامین های گروه B و به خصوص B12 استفاده کنند. ویتامین های گروه B یکی از وظایف مهمی که در بدن دارد، تولید انرژی است.

علاوه بر این موضوع خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و سکته مغزی را هم کم میکند. ویتامین B12 در مواد غذایی مثل تخم مرغ، غلات، جگر، نان سبوس دار و نخود فرنگی وجود دارد.

 

افرادی که رژیم لاغری دارند

قرص مولتی ویتامین مینرال برای این دسته از افراد بسیار مناسب است زیرا بیشتر ویتامین های مورد نیاز بدن را داراست.

افرادی که به بیماری سلیاک مبتلا هستند گاهی باید از این ویتامین و مکمل ها استفاده کنند و علاوه بر این افراد کسانی که مبتلا به انواع سرطان، دیابت نوع 2، عفونت، استرس مزمن و بیماری های گوارشی هستند مصرف این مولتی ویتامین ها مناسب است.

 

 

منبع این متن به طور کامل در : کوئیک فیت

رویا چهارشنبه 08 آبان 1398 زمان : 23:30 نظرات (0)

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1,287
  • بازدید کلی : 5,420

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد